Wyszukiwarka
Reklama
Panel użytkownika
Ankieta
Czy planujesz w tym roku kupić Xbox One „Project Scorpio”?

Społeczność





Nowa zawartość do Dooma
Autor: Marcin Pawłowski   
08.12.2016.
Nowa zawartość do Dooma

id Software zdradziło informacje o nowej zawartości do Dooma, która wchodzi w skład wypuszczonej właśnie piątej aktualizacji.

Przede wszystkim wprowadza ona możliwość grania z botami w Team Deathmatch i Deathmatch. Oprócz tego zwiększono limit poziomów doświadczenia do Echelon 11 (osiągnięcie go odblokowuje specjalną zbroję) oraz dodano tryb Infernal Run - walczymy w nim o „piłkę”, którą trzeba wnieść lub wrzucić do bramki przeciwnika. Aktualizacja przygotowuje również grę pod premierę następnego płatnego pakietu - „Bloodfall”, mającego ukazać się 15 grudnia.

Do 13 grudnia, do 06:00 czasu polskiego punkty doświadczenia w rozgrywce wieloosobowej są naliczane podwójne.

Free Update 5 Release Notes

Multiplayer

  • Added new game mode, Infernal Run
    • Teams fight to obtain the ball and score in the opponent’s goal
  • Added Bots for multiplayer
    • Bots are available on original multiplayer maps in Team Deathmatch and Deathmatch game modes
  • Increased the maximum level cap to Echelon 11, level 50
  • Added the DOOM Marine Armor (Praetor Suit) as unlockable perk for achieving maximum multiplayer level cap
  • Resolved an issue where rapid controller input caused unusually high shotgun damage

SnapMap

  • You can now play as the DOOM Marine in Praetor Suit Armor
  • Added over 30 Lazarus Lab–themed modules
  • Added Lazarus Lab–themed props
  • Improved Object Limits
  • Persistent Integer variables that can be passed between missions within a campaign
  • Save and restore your health/armor/ammo/weapons/equipment/max weapon slots/inventory
  • Added the ability to Get and Set Score
  • You can now access the Leaderboard Score in the HUD
  • Added new (first-person view) Player Camera Entity
  • Added camera rumble FX and sounds
  • Added new player modifiers
    • Ledge grab time, power-up time, barrel damage, equipment cool down
  • Plasma weapon mastery
  • Additional single-player Interactables
  • New single-player styled Objective HUD
  • Added single-player Compass
  • General single-player consistency pass on HUD
  • Added more POI options
    • Show distance, show on compass
  • Updated victory and post-match summary screens
  • More interactable and customizable GUI
  • Added animated Echo Events
  • Added new FX/hazards
  • Added % encounter complete listener to encounters
  • Ability to remove AI from finished encounters and events
  • Ability to remove unspawned AI from the AIC
  • Added ability to turn off bobbing on pickups to place them however you want
  • Editor improvement to hide/show types of objects
  • Editor improvement to lock rotation when moving objects
  • Editor improvement to disable snapping of objects to the floor
  • Added armor Customizations and Taunts



Komentarze

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.