Wyszukiwarka
Reklama
Panel użytkownika
Ankieta
Czy korzystasz z abonamentu Xbox Game Pass?

Społeczność





Bungie przedstawia plan rozwoju Destiny 2
Autor: Marcin Pawłowski   
12.01.2018.
Bungie przedstawia plan rozwoju Destiny 2

Prośby fanów o większą transparentność i lepszy kontakt chyba w końcu zadziałały - Bungie przedstawiło swój plan dalszego rozwijania Destiny 2.

Planowane na najbliższy okres wydarzenia specjalne, które będą dostępne dla wszystkich graczy:
  • Mobilizacja frakcji (16 stycznia);
  • Iron Banner (30 stycznia);
  • Crimson Days (13 lutego).

Zmiany w Eververse:
  • statki, wróble oraz duchy, dotychczas zarezerwowane dla Tess, będą dostępne do zdobycia także za kończenie wybranych aktywności;
  • dodatkowe możliwości zdobycia engramów Eververse;
  • więcej opcji bezpośredniego kupienia lub zdobycia pożądanego przedmiotu z oferty Eververse.

Crimson Days:
  • specjalne nagrody za kończenie aktywności (Nightfall - legendarna emotka, Raid - skórka na broń, kamienie milowe - egzotyczny wróbel);
  • wbicie poziomu doświadczenia nagrodzone będzie dwoma engramami - standardowym Illuminated Engram oraz Crimson Engram;
  • Crimson Engrams mogą również wpaść za kończenie meczu w Crimson Days oraz będą osobno liczone za kamienie milowe dla każdej postaci;
  • odkodowując Crimson Engrams powinniśmy otrzymywać nowe nagrody dopóki nie zostanie wyczerpana cała pula.

Aktualizacja 30 stycznia - Masterwork:
  • wprowadzenie Masterwork dla legendarnych zbroi;
  • stały perk Masterworka to większa odporność podczas używania supera;
  • system Masterwork dla zbroi działa tak samo, jak w przypadku broni (możliwość przemiany obecnie posiadanego sprzętu, przekręcenia dodatkowego perka itd.).

Aktualizacja 30 stycznia - nagrody w Raidach:
  • wprowadzenie specjalnych modów z perkami pod Raidy;
  • gwarantowany przedmiot z Raidu po ukończeniu głównego etapu;
  • Benedict będzie sprzedawał zbroje i ekwipunek raidowy za tokeny oraz legendarne odłamki (z Lewiatana i Pożeracza Światów);
  • specjalny raidowy ghost może wypaść za ukończenie finałowego etapu Lewiatana lub Pożeracza Światów.

Lutowa aktualizacja:
  • zastąpienie limitów czasowych w Nightfallu system punktowym, podobnym do tego z Destiny 1;
  • przebudowa modów - pozbycie się nieprzydatnych modyfikacji, zwiększenie ich znaczenia, dodanie nowych;
  • poprawki w trybie Quickplay Crucible;
  • gracze nie otrzymają dwa razy z rzędu tego samego egzotyka;
  • pokazywanie członków drużyny na mapie podczas zwiedzania świata.

Wiosna 2018:
  • wprowadzenie systemu rang do Crucible (Valor - rośnie cały czas za samo granie, Glory - wygrane podnoszą, a przegrane obniżają osiągnięty poziom);
  • prywatne mecze do Crucible;
  • rozgrywka 6vs6 w Crucible;
  • powrót Mayhem;
  • poprawki w balansie broni, egzotykach (bardziej unikalne, mocniejsze, ciekawsze w używaniu);
  • zmniejszenie powtórek map w Crucible i szturmach;
  • możliwość przypisania dowolnej emotki do każdego z czterech slotów;
  • zwiększenie skarbca o 50 slotów, osobna zakładka kolekcji dla egzotycznych statków, duchów i pojazdów, dalsze prace nad lepszym rozwiązaniem przepełnienia skarbca;
  • modyfikatory rozgrywki w heroicznych szturmach;
  • dalsze usprawnienia mobilizacji frakcji i Iron Bannera.

Jesień 2018 (lub wcześniej):
  • system Masterwork dla egzotyków;
  • nowe playlisty do Crucible (m.in. Rumble);
  • kolekcje przedmiotów;
  • poprawki do slotów broni i ich archetypów;
  • lepsze nagrody klanowe;
  • ulepszenia w Trials of the Nine;
  • zmiany w kolorowaniu przedmiotów i niszczeniu kolorów;
  • przyszłość Guided Games;
  • rozwiązanie kwestii samotnego i drużynowego wyszukiwania meczów.





Źródło: Bungie.net

Komentarze

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.