Wyszukiwarka
Reklama
Panel użytkownika
Ankieta
Jak oceniasz wygląd Xbox Series X?

Społeczność





O gwarancji słów kilka
Autor: Marcin Pawłowski   
17.11.2006.

 Miałeś pecha i niestety zepsuła się Twoja konsola? Co gorsza jest ona importowana, bo nie miałeś ochoty czekać na polską premierę? A może zwyczajnie chciałbyś poznać warunki i sposób składania reklamacji Xboxa 360 w Polsce? Jeśli odpowiedź na któreś z pytań jest twierdząca, to wciśnij "czytaj całość" i zapoznaj się z obszerną informacją na ten temat.

 

Oto garść ważnych informacji dla użytkowników X360 – rzecz o reklamowaniu i serwisie konsol.

W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).

Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie numeru seryjnego konsoli) oraz zgłosić usterkę. 

Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:

a) zdiagnozować problem;

b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania;

c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft.

Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient może sam zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki, nr tel. (0-22) 650 16 61.

W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki.

Klient musi odesłać do serwisu konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.). Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 3 tygodni. 

W przypadku gdy Klient dokonał zakupu konsoli zagranicą i posiada ważny paragon/rachunek – powinien zadzwonić bezpośrednio na numer Xbox Helpline (Polska) 00800 441 17 96, aby aktywować gwarancję.

Klient posiadający uszkodzoną konsolę kupioną zagranicą (z aktywną gwarancją) powinien liczyć się z tym, że może ponieść koszty wysyłki konsoli do serwisu.

Komentarze

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.