Wyszukiwarka
Reklama
Panel użytkownika
Ankieta
Pierwsza gra, w którą chciałabyś/chciałbyś zagrać na konsoli Xbox One X?

Społeczność





Wywiad XCN: Brian Bright (Tony Hawk)
Autor: Marcin Pawłowski   
01.10.2007.


                                                               Recenzja     Zapowiedź     Poradnik     Galeria     Lista Osiągnięć     Wywiad XCN



Wywiad odnośnie
: Tony Hawk’s Proving Ground.
Na pytania odpowiada: Brian Bright (Project Lead, Tony Hawk’s Proving Ground, Neversoft)

XCN: Mógłbyś wyjaśnić nam tytuł gry? W jakim sensie gracze mają udowadniać swoje umiejętności?


Gra opiera się na prostej zasadzie – pojawiasz się jako skater i sam decydujesz o swoim dalszym rozwoju. Otoczenie oraz wyzwania sprawdzają Twoje umiejętności i pozwalają stać się kim tylko chcesz. Wejdź na drogę kariery, zdobądź swój własny model butów. Wejdź do trybu Rigging i zostań mistrzem w budowaniu ramp. Albo jeszcze zacznij tworzyć swój blog wideo, dzięki nagrywaniu przejazdów. Wybór należy do Ciebie.

XCN: „Nail the Grab” oraz „Nail the Manual”, to rozszerzenie „Nail the Trick” z poprzedniej odsłony serii – jak jest to używane w grze?

Świetną rzeczą w całym systemie „Nail”  jest to, że można popisać się kreatywnością w wykonywaniu tricków. W „Nail the Grab” gałkami kontroluje się ręce skatera - łapiesz deskę  prawą lub lewą, w czterech różnych miejscach. Da się  wtedy obrócić deskę, zmienić graba lub wykonać w „Nail the Trick” jakiegoś flipa. Jest jeszcze do wykorzystania „Nail the Manual”, w którym zmienia się balans ciężaru na przednie i tylnie nogi. Możliwości wykonywania wszelakich kombosów jest mnóstwo, zwłaszcza, że zawsze można połączyć wszystkie te specjalne ruchy posługując się tradycyjnymi w Tony Hawk przyciskami.


XCN: Możliwość atakowania ludzi brzmi agresywnie – może to być wykorzystane w kombosie czy tylko zostało wrzucone jako dodatek?

W fabule spotykamy Dustina Dolina, który próbuje nakręcić film, ale miejscówka została zajęta przez gang. Dustin uczy Cię jak atakować ludzi i razem wybieracie się na miasto, by przywrócić prawdziwym skaterom ich dawne, ulubione miejsca. Powstrzymywanie („checking”) może być użyte w kombosie i posiada kilka ulepszeń - da się na przykład zwiększyć siłę czy pole rażenia. Rozpędź się maksymalnie i wtedy zaatakuj przeciwników, efekt gwarantowany.

XCN: Tony Hawk to obecnie najpopularniejsza seria traktująca o skateboardingu – w jaki sposób staracie się utrzymać świeżość tego tytułu?


W tym roku rozsadziliśmy grę, jest OGROMNA. Mamy dziewięć równoległych historii fabularnych, osiem nowych mechanizmów rozgrywki z trzema grupami ulepszeń. Jest jeszcze killer – edytor wideo, z możliwościami niespotykanymi w jakiejkolwiek dotychczasowej grze. W zabawie online tworzymy zupełnie od podstaw własne Skate Lounge. Poza tym da się w każdym momencie grania w trybie story wskoczyć do sieci i tam pojeździć, zarobić kasę, a następnie wrócić. „Nail the Grab”, „Nail the Manual”, robienie skate parków gdzie tylko się chce, zapisywanie ich i dzielenie się nimi z innymi… lista może być jeszcze dłuższa.  Czy wspomniałem o demku Guitar Hero 3 z pięcioma piosenkami?

XCN: Widać, że skupiliście się na społeczności, wprowadzając edytor wideo i ulepszając online. Jak wyobrażasz sobie wykorzystanie tych elementów przez graczy?

Tony Hawk 3 był pierwszą grą online na PS2. Seria jako pierwsza korzystała z obsługi wypuszczanych później dodatków. Proving Ground podąża tym śladem. Zapraszając do swojego Skate Lounge możesz chwalić się osiągami i progresem w rozgrywce. Rankingi filmików pozwalają pokazywać innymi swoje dzieła i sprawdzać pozostałych graczy. Możesz nawet zapisać na dysku czyjeś nagranie. Zrobiliśmy mnóstwo rzeczy, by urozmaicić zabawę i myślę, że fani to docenią.

  


XCN: Jakie achievementy przygotowaliście dla graczy?


Stwórz świetne wideo, zagraj 1000 meczów online (dla hardkorowców), spraw by bandyta przeleciał przez mapę, skończ zadania na poziomie Sick, itd… Mamy naprawdę fajne achievementy.

XCN: Jak działają różne ścieżki – Career, Hardcore, Ringging, które mamy do wyboru?

Proving Ground pozwala grać tak jak chcesz. Możesz wybrać ścieżkę kariery, potem jeśli zechesz wziąć udział w zawodach Tri City, albo skoczyć do Mike V i nauczyć się Agro Kick, dzięki czemu da się pokonać elementy w Hardcore. W różnych momentach dostaniesz wybór zależny od tego, w którą stronę poszedłeś (Carter, Hardcore, Rigger). Nigdy nie zostajesz zablokowany w jakimkolwiek stylu.

Dziękujemy za poświęcony czas!


Komentarze

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.