Wyszukiwarka
Reklama
Panel użytkownika
Ankieta
Kogo wolałbyś mieć w swojej drużynie?

Społeczność





[Wrażenia] Ori and the Will of the Wisps
Autor: Marcin Pawłowski   
10.03.2020.
[Wrażenia] Ori and the Will of the Wisps

Od kilku dni praktycznie każdą wolną chwilę spędzam w świecie Ori and the Will of the Wisps i grą jestem absolutnie zachwycony.

Moon Studios ponownie udało się stworzyć wspaniałą, pełną emocji i ciekawych wyzwań przygodę, która powinna spodobać się wszystkim miłośnikom platformówek/metroidvanii. Kontynuacja znacząco rozbudowuje system walki oraz sposób rozwijania postaci, pozwalając wiele rzeczy dostosować pod własny styl grania. Na szczęście nic na znaczeniu nie straciła eksploracja.

Po spokojnym początku i zapoznaniu się z podstawowymi umiejętnościami dostajemy sporo swobody, a za sprawdzanie zakamarków jesteśmy nagradzani dodatkowymi ulepszeniami oraz pobocznymi zadaniami. Ponadto każdy fragment mapy stara się dorzucić do puli coś nowego, urozmaicając w jakiś sposób rozgrywkę. Całość uzupełnia oczywiście perfekcyjna oprawa audiowizualna.


Niestety testowana wersja gry miała sporo problemów technicznych. Przycinało, wieszało się, zamykało mi grę, cofało progres… Trochę tego było. Kilka godzin temu pojawiła się duża, finałowa łatka premierowa z kluczowymi poprawkami, więc prawdopodobnie większości tych problemów nawet nie odczujecie. Dla zasady wolę jednak ten fakt odnotować.

Ostatecznie błędy i tak w niczym nie przeszkodziły, a obecnie robię już trzecie przejście, tym razem w Hard Mode. Gorąco wszystkim polecam, zwłaszcza że Ori and the Will of the Wisps można ograć za kilka złotych w ramach Xbox Game Pass. Premiera 11 marca.





Za udostępnienie gry do testów podziękowania dla Xbox Polska.

Komentarze

Aby dodać komentarz zaloguj się. Jeśli nie masz konta, załóż je sobie.
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą pisać komentarze.